loading...
خبرگزاری پرسپولیس زلزله | News perspolis
عادل رئیسی بازدید : 175 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تصمیم ایوانکوویچ ربطی به بازی با استقلال نداشت و به همه بچه‌ها هم تذکر داده است که فعلا فقط باید به بازی با ملوان و این سه امتیاز فکر کنند.

عادل رئیسی بازدید : 163 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)

مدیر پرسپولیس و قائم مقام وقت باشگاه استقلال می گویند بهروز رهبری فرد اشتباه کرده و کسی که به او زنگ زده تا از پرسپولیس به استقلال برود ، جواد خیابانی نبوده است!

عادل رئیسی بازدید : 162 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)

مدیر تیم ملی فوتبال امید کشورمان گفت: هرگز علیه برانکو حرفی نزدم و نقل قولی که از طرف من منتشر شده کذب محض است

عادل رئیسی بازدید : 166 دوشنبه 04 آبان 1394 نظرات (0)

سرپرست باشگاه پرسپولیس در دیدار با پیشکسوت این باشگاه برای سومین بار از وی برای حضور در پرسپولیس به هر طریقی که صلاح می داند دعوت کرد.

عادل رئیسی بازدید : 160 یکشنبه 03 آبان 1394 نظرات (0)

سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: برخی تصمیمات را نگرفتیم تا روز سه‌شنبه و چهارشنبه که جعفر کاشانی هم حضور داشته باشد.

عادل رئیسی بازدید : 151 یکشنبه 03 آبان 1394 نظرات (0)

برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه پرسپولیس این روز‌ها عجیب‌تر از هر زمانی شده، علیرغم حضور نداشتن همه‌ی اعضاء در اکثر جلسات، به نظر می‌رسد اختلاف نظر‌ها نیز بر نتایج آن سایه انداخته است.

عادل رئیسی بازدید : 104 شنبه 02 آبان 1394 نظرات (0)

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه این تیم از برخی مسائل در فصل جاری متضرر شده‌است، گفت: اگر اجازه بدهند، پرسپولیس در حال شکل گیری است. جعفر کاشانی در رابطه با عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس برابر سیا‌ه‌جامگان در هفته نهم لیگ برتر گفت: بازیکنان در این بازی عملکرد خوبی داشتند. آنها توانستند موقعیت‌های زیادی را به روی دروازه‌حریف خلق کنند و در نهایت هم به پیروزی دست پیدا کنند.

وی افزود: پرسپولیس امسال تیم جوانی است که نیاز به زمان داشت. اما این تیم رفته رفته بهتر از قبل می‌شود و به عقیده من این تیم در حال شکل‌گیری است.

عادل رئیسی بازدید : 72 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (0)

اکبر غمخوار مدیر سابق پرسپولیس از وضعیت این تیم شاکی است و عقیده دارد دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را باید به شرکت های صنعتی واگذار شوند.

 
اکبر غمخوار مدیر عامل سابق پرسپولیس از شرایط به وجود آمده برای دو تیم پر طرفدار استقلال و پرسپولیس شاکی است و می گوید با باخت این دو تیم جامعه غمگین می شود.او در مصاحبه با خبرآنلاین از شرایط برای بهبود این دو تیم گفت.غمخوار که روزگاری سخت را در پرسپولیس گذراند ، سال قبل توانست در صبا مدیریت عالی در نقش رئیس هیات مدیره داشته باشد.
عادل رئیسی بازدید : 84 چهارشنبه 21 مرداد 1394 نظرات (0)

نگاهی می اندازیم به نیم صفحه اول روزنامه پیروزی چاپ فردا 22 مرداد، از طریق سایت خبری پرسپولیس:

 

عادل رئیسی بازدید : 76 چهارشنبه 21 مرداد 1394 نظرات (0)

سرپرست تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس می‌گوید کریم باقری در تهران مانده تا تمرینات برخی از بازیکنان را زیر نظر داشته باشد.

محمود خوردبین درباره آخرین وضعیت تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس، اظها‌ر کرد: پس از شکست بدی که مقابل استقلال خوزستان متحمل شدیم، تیم‌مان در هفته ای که گذشت تمرینات خوب و با نشاطی را پشت سر گذاشت که خود را آماده رویارویی مقابل سپاهان کنیم. درست است که شکست مقابل استقلال خوزستان روحیه تیم ما را خراب کرد، اما با تدابیری که برانکو ایوانکوویچ در نظر گرفته بود بازیکنان به آمادگی خوبی رسیدند تا فردا (پنجشنبه) با انجام یک بازی خوب مقابل سپاهان به پیروزی برسند.

عادل رئیسی بازدید : 86 چهارشنبه 21 مرداد 1394 نظرات (0)

نگاهی می اندازیم به نیم صفحه اول روزنامه پیروزی چاپ فردا 21 مرداد، از طریق سایت خبری پرسپولیس:

 

عادل رئیسی بازدید : 80 چهارشنبه 21 مرداد 1394 نظرات (0)

مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: تا الان هم خیلی زمان از دست رفته و باید وزارت ورزش سریعتر عمل کند. محمد رویانیان در رابطه با اینکه وضعیت اسپانسری که قرار بود از سوی او با پرسپولیس قرارداد امضا کند،‌ اظهار داشت: مذاکرات مسئولان این شرکت با باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش در هفته های اخیر انجام شده و حالا آنها هستند که باید تصمیم بگیرند و پاسخ بدهند. فکر می کنم این مساله در روزهای آینده تعیین تکلیف شود.

وی در واکنش به اظهارات سجادی که گفته رویانیان اسپانسر پرسپولیس نیست،‌ عنوان کرد: مشخص است که من اسپانسر نیستم. مگر یک نظامی چقدر حقوق می گیرد که اسپانسر هم شود؟

عادل رئیسی بازدید : 65 سه شنبه 20 مرداد 1394 نظرات (0)

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس باابراز بی‌اطلاعی از تامین هزینه‌های این باشگاه توسط صندوق پیشکسوتان گفت: برای انتخاب اسپانسر باید منافع باشگاه را درنظر گرفت، به همین دلیل بهترین اسپانسر انتخاب می‌شود.
محمد زادمهر در خصوص جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در رابطه با جذب اسپانسر، گفت: ما هر روز و هر شب جلساتی را برگزار می‌کنیم و در صدد هستیم تا هر چه زودتر کارها را پیش ببریم. ما باید منافع باشگاه را در نظر بگیریم و در حال بررسی هستیم تا بهترین اسپانسر را انتخاب کنیم.

وی در رابطه با معرفی اسپانسر توسط رویانیان، خاطرنشان کرد: دست ایشان درد نکند که به فکر پرسپولیس است، اما چندین گزینه دیگر نیز به ما معرفی شدند و باید بحث و بررسی روی گزینه‌ها صورت گیرد.

عادل رئیسی بازدید : 79 شنبه 17 مرداد 1394 نظرات (0)

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: حامی مالی این باشگاه مشخص شده و بزودی معرفی خواهد شد. علی اکبر طاهری امروز(شنبه) با اشاره به جلسات متعدد اعضای هیات مدیره برای معرفی حامی باشگاه با بیان اینکه اسپانسر مشخص شده است به ایرنا،افزود: پیش قرارداد با حامی مالی باشگاه آماده شده و بزودی طی مراسمی رسمی آن را معرفی می کنیم.
وی افزود: همچنین مقرر شده است از این پس نماینده حامی مالی در جلسات مربوطه شرکت داشته باشد.

عادل رئیسی بازدید : 69 شنبه 17 مرداد 1394 نظرات (0)

سرپرست پرسپولیس گفت: 30 هزار بیمار تالاسمی در کشور وجود دارد و هواداران به آنها کمک کنند.

یک کانکس به منظور اهدای خون بازیکنان و کادر سرپرستی و فنی باشگاه پرسپولیس امروز در محل ورزشگاه درفشی‌فر استقرار پیدا کرد که به همین منظور بازیکنان تیم سرخ‌پوش در حرکتی نمادین در این کانکس حضور پیدا کرده تا هواداران را به اهدای خون ترغیب کنند.

در بین بازیکنان محسن بنگر به نمایندگی از بازیکنان خون خود را اهدا کرد و سایر بازیکنان نیز در این محل عکس یادگاری گرفتند.

همچنین محمود خوردبین در این خصوص  گفت: 30 هزار بیمار تالاسمی در کشور وجود دارد و هواداران به آنها کمک کنند. همچنین از هواداران می‌خواهم در کانکس اهدای خون حضور پیدا کرده و با اهدای خون خود به نیازمندان به خون و بیماران کمک کنند.

عادل رئیسی بازدید : 64 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

عدازظهر امروز رئیس هیأت مدیره پرسپولیس، سرپرست باشگاه، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و مصطفی قنبرپور با توجه به پایان اردوی ترکیه، جلسه گفتگو و هماهنگی داشتند.
به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در نشست امروز، جعفر کاشانی، علی اکبر طاهری و برانکو ایوانکوویچ درباره آخرین وضعیت تیم و اهدافی که در اردوی ترکیه بدست آمد، بحث و گفتگو شد.

عادل رئیسی بازدید : 76 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

سخنگو و عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: دوشنبه، پس از به پایان رسیدن زمان نقل و انتقالات ما در مورد فهرست بازیکنان شفاف سازی خواهیم کرد.  حسین عبدی که در برنامه ورزش و مردم سخن می‌گفت درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: ممکن است یک یا دو بازیکن به هر ترتیبی جذب نشده باشند به عنوان مثال محمد نوری جزئی از لیست برانکو بود و از آنجا که بازیکن آزاد بود تشخیص داد در فضای دیگری فوتبال را دنبال کند. ما هم کاری نمی‌توانستیم بکنیم. بازیکن دیگری هم وجود داشت که می‌خواست در باشگاه بماند اما مربی او را نمی‌خواست. شاید از لیستی که مدنظر بود تنها یک یا دو نفر جذب نشدند.

وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود برانکو برخی بازیکنان را نمی‌خواست اما هیأت مدیره خواستار حضور آنها بوده است، گفت:‌اکثر نفراتی که مدنظر برانکو بودند جذب شدند. بعد از اتمام فصل نقل و انتقالات اسامی و فهرست بازیکنان شفاف‌سازی خواهد شد. مباحثی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود به خاطر شرایط پرسپولیس بوده است که همواره وجود داشته تا اخباری از آن خارج شود.

عادل رئیسی بازدید : 73 جمعه 02 مرداد 1394 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری جلسه‌ای امروز به دیدار سرپرست این باشگاه خواهد رفت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز به باشگاه پرسپولیس می‌رود تا در جلسه‌ای با سرپرست این باشگاه به پیگیری روند این تیم در چند وقت اخیر بپردازد.

در این جلسه برانکو و طاهری قرار است در خصوص وضعیت پرسپولیس پیش از آغاز لیگ برتر و همچنین وضعیت یارگیری این تیم صحبت کنند. قرار است گزارشی هم از سوی برانکو در خصوص اردوی آماده‌سازی این تیم در گیزیلچه حمام به طاهری ارائه شود.

این جلسه ساعت 14 امروز در باشگاه پرسپولیس برگزار خواهد شد.

عادل رئیسی بازدید : 60 چهارشنبه 31 تیر 1394 نظرات (0)

سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه سرمربی و سرپرست این باشگاه با همدیگر اختلافی ندارند، گفت: جوابی به صحبت‌های امیر عابدینی مبنی بر اینکه تیم را دلالان بسته‌اند، ندارم.
حسین عبدی به مسائل مختلفی از جمله شائبه اختلاف برانکو ایوانکوویچ و علی اکبر طاهری و جذب بازیکنان نه چندان مطرح پرداخت و تاکید کرد که جوابی برای صحبت‌های امیر عابدینی مبنی بر اینکه پرسپولیس را دلالان بسته‌اند، ندارد. مشروح این گفتگو در زیر می‌آید:

* آقای عبدی! سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال از پرسپولیس به عنوان یکی از تیم‌هایی یاد کرده که فعالیت فوتبالی‌اش تعلیق شده است. برای این مشکل کار خاصی انجام داده‌اید؟

- حسین عبدی: من هم این موضوع را شنیدم. بدهی‌های پرسپولیس چند سال است که روی هم انباشته شده و تعهدات زیادی را بوجود آورده است. این بدهی‌‌ها یک روزه تسویه نمی‌شود. این موضوع باید به نحوی مدیریت شود و در یک پروسه زمانی آنرا برطرف کرد. مسلما از سال ۱۳۸۰ به اینطرف و از بدو شروع لیگ حرفه‌ای، بدهی‌های استقلال و پرسپولیس سیر صعودی را طی کرد.

* یعنی تا الان کار خاصی انجام نداده‌اید؟
- به نظرم وزارت ورزش، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال و سایر ارگانها باید پروسه‌ای را ایجاد کنند تا بدهی‌ها از محل درآمدهای باشگاه‌ها به تدریج پرداخت شود. مشخصا طرف باشگاه‌ها هم محق هستند.  ما نمی‌توانیم حقایق را نادیده بگیریم. برای جلوگیری از این اتفاق باید خیلی پیشتر از این کار می‌کردند؛ همان موقع که لیگ حرفه‌‌ای شد.

عادل رئیسی بازدید : 60 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

سه‌شنبه شب گذشته مراسم اختتامیه مسابقات جام رمضان کارکنان شهرداری تهران در مجموعه ورزشی رازی برگزار شد.

در حاشیه این مراسم دقایقی کوتاه با حبیب کاشانی مدیرعامل سابق پرسپولیس و مدیر کنونی تیم امید کشورمان گپ زدیم که از نظرتان می‌گذرد.

آقاي كاشاني؛ كماكان اخبار پرسپوليس را دنبال مي‌كنيد؟
به عنوان يك هوادار همواره اخبار پرسپوليس را پيگيري كرده و براي تيم محبوبم دعا مي‌كنم.

به نظر شما پرسپوليس در فصل نقل‌وانتقالات موفق عمل كرده است؟
تا جايي كه مي‌دانم، دوستان در باشگاه پرسپوليس بر اساس ليست برانكو بازيكن خريده يا در حال مذاكره با گزينه‌هاي مختلف هستند.

عادل رئیسی بازدید : 64 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

سرپرست باشگاه پرسپولیس برای حضور در جلسه ای به مالزی سفر کرد. 

 
علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس از روز گذشته راهی مالزی شده تا در جلسه ای که مربوط به سمتش در صندوق پیشکسوتان است، شرکت کند. وی روز شنبه به ایران بازمی گردد تا کارهای مربوط به نقل و انتقالات را پیگیری کند. 
 

همچنین با توجه به غیبت طاهری، حضور ضرغام اسماعیل در تهران نیز در هاله ای از ابهام قرار گرفته و به نظر نمی رسد فردا قرار ملاقاتی میان این بازیکن عراقی و مسئولان پرسپولیس تنظیم شده باشد.

عادل رئیسی بازدید : 55 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: من از سفر اسماعیل به تهران خبر ندارم و با توجه به غیبت طاهری فکر هم نمی کنم چنین اتفاقی در یکی، 2 روز آینده رخ دهد.

 
حسین عبدی در رابطه با سفر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس به مالزی اظهار داشت: طاهری برای چند جلسه که برای برخی مدیران تدارک دیده شده بود، به مالزی سفر کرده است. البته در این چند روز قرار نیست اتفاق خاصی هم رخ دهد و او نیز شنبه هفته آینده بازمی گردد. به هر حال سعی می کنیم در غیاب طاهری کارهای باشگاه روی زمین نماند و بتوانیم امورات را پیگیری کنیم.
اطلاعات کاربری
پذیرش نویسنده

برای نویسندگی در سایت روی عکس کلیک کنید

جدول
#تیمبازیامتیاز
10سایپا913
11پرسپولیس911
12راه آهن99
13نفت98

آمار سایت
  • کل مطالب : 203
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 176
  • باردید دیروز : 364
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 646
  • بازدید ماه : 3,723
  • بازدید سال : 11,792
  • بازدید کلی : 71,152
  • بازی بعدی
    بازی قبلی